2015年9月2日 星期三

【長路漫漫是如何走過~~】



【長路漫漫是如何走過~~】

今年是黑仔姜皓文同老婆金慧英結婚16週年,
很榮幸能為你們安排這次別具意義的馬爾代夫之旅。
再次祝你們同行偕老,永結同心!
姜皓文夫婦簡單而動人的愛情故事,藉此分享。

原文網址: http://hk.apple.nextmedia.com/enews/realtime/20150901/54156132



【結婚16周年】黑仔帶老婆去馬爾代夫 補影selfie婚紗相


黑仔姜皓文同老婆金慧英結婚16年,以前結婚冇度蜜月冇影婚紗相,依家終於可以一鑊過補番晒數。

佢哋啱啱去咗馬爾代夫補影婚紗相,其實此行仲有幾重意義,補番度蜜月、預祝下個月生日、結婚周年紀念,仲有還金慧英一個心願。黑仔接受電話訪問講到今次行程:「每年都搞生日,10月24到26號,呢3日係我生日同我太太嘅生日,亦係結婚周年連埋一齊,通常呢三日都會去旅行,今年10月我要去北京同喺香港開工,冇期,所以提早去馬爾代夫旅行,今次所有野都係太太安排。」

通常出埠影婚紗相,都帶成村人去幫手,不過今次就只係得佢哋兩公婆啫!所有相都係selfie㗎!黑仔笑笑口話:「當年結婚冇真正度蜜月,10幾年之後至補度番,我哋想影婚紗相,但唔想太隆重,所以自己帶咗幾套衫,我一套白色禮服,太太幾套婚紗,自己帶腳架,搖控自拍,帶咗兩箱行李,我哋鍾意浮潛,帶咗潛水器材,救生衣。」

黑仔話要趁住陸沉前要去一次,太太對呢個地方有情意結:「佢10幾年前去過拍廣告,一路都話好想再去多次,咁我又想去,咪陪佢去多次囉,一路都話去,不過年幾都請唔到工人,去唔到,依家終於請到,安定晒所有嘢就行得喇!」講講吓,佢失驚冇神話好掛住屋企啲貓狗,去旅行嗰幾日,誇張到set定每日早晚兩段時間同姐姐chit chat,同心愛嘅貓狗視像同埋睇吓工人姐姐湊得佢哋好唔好。

黑仔仲借今次機會同老婆講愛的宣言:「結咗婚咁多年,兩公婆,大家都好包容,難得16年,計埋未結婚嗰啲日子,相處咗20幾年,好難得,希望一直好落去。」咁老婆又有乜說話講?金慧英只係簡單兩句就表達晒咁多年嚟心聲:「夫婦之間,咪包容、包容,再包容,同忍、忍、忍囉!」 

黑仔同太太早前去咗馬爾代夫嘆世界
其實係去補影婚紗相
一望無際!

黑仔同太太結咗婚16年喇!


好「性感」。
姜太都要晒吓身材!


沒有留言:

張貼留言